سلام به همه عزیزان

لطفاً نظر بدید. نظر شما واقعاً می تونه به من کمک کنه . حتی یک خط بنویسید کافیه . بیشتر هم بنویسید چه بهتر :

من پسری حدود سی ساله هستم. دو قسمت روی سینه ام نیاز به جراحی زیبایی داشت که جراحی کردم. حالا جای جراحی خیلی کم مونده . یعنی یک طرف به اندازه یک بند انگشت، یک طرف به اندازه دو بند انگشت . اون هم باریک . نه ضخیم و بد فرم . از جهت ظاهری، معمولی هست و شاید شما ببینید بگید اصلاً قابل توجه نیست، امّا من توی استخر که میرم، سعی می کنم کسی نبینه . یک نوع حس خجالت و ... .دارم .  از طرفی عاشق استخر هستم ...

۱. به نظر شما چه کار کنم این حس خجالت و... ازم دور بشه ؟ و با خیال راحت برم استخر و عادی باشم ؟

۲. اگر شما توی استخر یک نفر رو این طور ببینید نگاه تون چیه ؟

 تاکید می کنم که خیلی جای جراحی کم هست . مثلا به اندازه یک ابرو (از جهت بزرگی و باریکی) . تا حالا هم پیش نیومده کسی تعجب کنه و ازم بپرسه این جای چیه !!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)