من تو شرایطی هستم که باید بین  یکی رو انتخاب کنم چون اینجا انتخاب سخته گفتم با بقیه یه مشورتی بگیرم لطفاً متن رو تا انتها بخونید

۱- من سال آخر دبیرستان هستم  که هم کار می کردم هم درس می خوندم که  اوایل سال تحصیلی مادرم مریض شد بردیمش بیمارستان بعد به خاطر هزینه بیمارستان با میل شخصی ترخیص کردیم اوردیم خونه هنوز به بهبودی کامل نرسیده و نمی تونه کار های خونه رو کنه و مجبور هست از یکی دیگه کمک بگیره

۲- پدرم شغل آزاد داره و پیر شده دیگه نمی تونه کار کنه همیشه از درد های مختلف ناله می کنه  .دیگه پیری خودش یه مرض هست. اینکه پدرم نمی تونه کار کنه باعث شده درآمد مون کم میشه و کمتر هم میشه و چون تنها منبع درآمد مون از پدرم هست و این شغل دوندگی داره که اون هم این طوری  هست که داریم ورشکستگی میشیم و کلا داریم کار رو از دست می دیم نه اینکه کار با درآمد کم بدست بیاریم همچنین خرج هامون خیلی زیاد مثلا فقط یه آمپول یک میلیون هست خیلی از دارو ها دانه ای میخریم  و تقریبا ماهانه یه رقم چند میلیون قابل توجه خرج دوا درمدن میشه که بستگی به درآمد مون قابل توجه هست

بابام خودش رو بیمه کرده بود که سر پیری درامدی داشته باشیم الآن نمی تونه کار کنه از یه طرف می خوام برم من به جاش کار کنم درآمد رو بدم بیمه یا درآمدم بیشتر باشه و یه ذره هم خودم بردارم

3 - خودم درسم ضعیفه من بار ها خواستم ترک تحصیل کنم امّا بابام نذاشت و قبل از بیماری مادرم بهم می گفت ترک تحصیل کن و بیا کار کن من مخالفت می کردم و می خواستم ادامه بدم الآن که من می خوام ترک تحصیل کنم اجازه این کار رو نمی ده و میگه درست رو بخون من خیلی ضعیفم نمی تونم

الآن من چی کار کنم مادرم رو انتخاب کنم و کار های خونه رو خونه رو بکنم بابام رو انتخاب کنم و برم کار کنم که اگر بابام رو انتخاب کنم مجبورم ترک تحصیل کنم یا خودم رو انتخاب کنم که برم پی عشق و حال جوونی و مرت حال

البته بگم که من فقط یه برادر متاهل دارم که خودش و زنش کلا سالی چند بار بهمون سر می زنن  انگار غریبه هستند و بود و نبودنشون تو این مشکلات فرق نمی کنه همچنین گمون نمی کنم که از خیریه ها و... کمکی بشه چون خونه از خودمونه کاری نمی کنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)