سلام

دوستان بنده بین ۳۰ الی ۳۳ سال سن دارم و ساکن تهران هستم و از لحاظ زیبایی ظاهری هم خوب هستم ،از بچگی دنبال کار و تلاش برای زندگیم بودم و هر آنچه که الآن به دست آوردم حاصل تلاش و زحمات خودم بوده (این ها رو گفتم بدونید من همیشه دنبال کار بودم و اصلاً دلم نمی خواست دنبال ی رابطه بی هدف برم و وقت خودم رو تلف کنم)

مشکل من اینه محیط کارم کاملاً مردانه هستش و پیدا کردن همسر تو اون محیط امری نشدنی هستش.

از طریق خانواده هم طی این یکی دو سال که تصمیم به ازدواج گرفتم یک دو مورد بیشتر‌ پیدا نشد که به درد هم نمیخوردیم و به نتیجه نرسید...

الآن که به ثبات مالی و اقتصادی رسیدم دوست دارم ی زندگی عاشقانه داشته باشم ولی متأسفانه نمی تونم همسر مورد علاقه ام رو پیدا کنم...

دوستم ندارم راه بیفتم تو خیابون و از هر دختری که خوشم اومد بهش پیشنهاد بدم!

لطفاً راهنمایی کنید چی کار کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)