سلام

دختری ۲۵ ساله هستم. تا الآن خواستگار زیاد داشتم ولی هر کدوم به دلیلی نشده. حدود دو هفته پیش با کسی آشنا شدم از طریق یکی از آشنایان. خیلی خوب بود. تموم ایده آل های من رو داشت. فکر نمی کردم یکی پیدا شه مثل اون چیزی که من همیشه تصور می‌کردم. یک هفته گذشت خبر ندادن. بعد فهمیدیم طرف منو پسندیده ولی می‌ترسه جواب منفی از من بگیره تماس نگرفته. چون فکر می کرده من قبولش نمی کنم. ولی خوب گفتیم نه این طور نیست و قرار شد دوباره همدیگه رو ببینیم.

اولین خواستگارم نیست که بگم ذوق زده شدم. ولی یه لحظه فکرش از سرم بیرون نمی ره.مرتب دارم تمرین می کنم چی بهش بگم،چطور بگم. از نظر تحصیلی تو موقعیت حساسی هستم و عاشق شدنم شده قوز بالا قوز. اصلاً درس نخوندم این دو هفته.

به نظرتون چطور به عنوان یه دختر بهش بگم منم دوستش دارم؟ این همه آدم دیدم ولی این همون کسیه که دنبالش بودم.اصلاً درگیر شدن تا این حد نرماله؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)