من یک سوال از دختران وبلاگ داشتم

من با دو مشکل رو به رو هستم که فکر می کنم هرگز نمی تونم ازدواج کنم، چون واقعاً خودم رنج می کشم و دوست ندارم دختری رو شریک مشکلاتم کنم.

اضطراب ناشی از مسائل عاطفی و مالی ای که برام پیش اومد در گذشته باعث شده که مثانم ی جورایی عصبی بشه، درست تخلیه نمی شه و غالبا سرویس که برم یک ساعت یا گاهی حتی بیشتر هم طول می کشه، تا به حال به بیش از ۱۵ متخصص مراجعه کردم و به دفعات آزمایش های پاراکلینیکی امّا دریغ از درمان، آخرین بار پزشک گفت که متأسفانه درمانی نداره

واقعاً عذاب آور و مخل امور روزانه ست، و دوم اینکه به خاطر شکست های گذشته افسردگی هم دارم.

در حال حاضر دارو مصرف می کنم امّا ی جورایی با بیماری بالا مکمل هم هستند یعنی اگه از شر اون راحت می شدم بر افسردگیم هم غالب می شدم ولی متأسفانه مزمن بودنش بر افسردگیم تاثیر گذاشته.

پسر مهربون و با احساسی هستم ولی هرگز به ازدواج فکر نمی‌کنم با وجود اینکه تا حدی شرایطش رو دارم و همین طور خیلی دوست دارم تو مسیر کوتاه زندگی ی همسفر داشته باشم

ضمنا ۳۱ سالمه

قبلا ممنون

منتظر نظرات تون هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)