سلام 

پسر 16 ساله ای هستم توی خانواده مومن و ...

متأسفانه 4 ساله به خودارضایی مبتلا شدم هر بارم توبه می کنم باز نمی شه، مشکل نمی دونم از چیه، شرایطم رو میگم شما رو به حضرت زهرا (س) کمکم کنید :

شدتش کم بوده یعنی هفته ای یه بار مثلا، هر غلطی کردم نتونستم این نت لعنتی رو قطع کنم، که صفحه بد نیاره البته خودش نمیاره من بعضی اوقات برام جالب میشه و ... لعنت بهش. 

با کمک پست های خانواده برتر هم فقط تونستم یه ذره پیشرفت کنم. فکر کردم خوشبختانه چون هیچ کدوم از زهر شکن هام کار نمی کنن مشکل حل میشه ولی نشد که نشد. الآن من توبه سنگینی می خوام بکنم نذر هم شاید کردم در این سه مورد راهنمایی بفرمائید دوستان :

1- اراده ام قوی بشه، از نامحرم چشم برگردونم و ... منظورم واضح هستش

2- یه حرکتی رمزی چیز قوی ای بدین یه وقت تحریک شدم برم سراغش آروم بگیرم

3- یه توبه خوب بگید که خدا راضی بشه به خدا پشیمونم.

4- آیا اثرات خود ارضایی (زود انزالی و ...) با ترکش از بین میره یا نه؟

آرزوی عاقبت بخیری برای کسی که کمک هاش واقعاً کمک خوبی بود.

یا علی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)