سلام خوب هستید؟ 

عرضم به حضورتون که من یک مشکل بزرگی دارم و اون هم اینکه قاطی زندگیم نمی شم... 

نمی دونم دیدید یا نه...ولی افرادی که اسلام میارن خیلی خوشحال هستند! 

منظورم اینه که اون ها انگار هدف پیدا می کنن انگار مسیر براشون روشن میشه... 

من هم میفهمم...می دونم باید چه کار کنم می دونم کجای دنیامم و باید چه کنم ولی انگار نمی تونم شاد باشم... 

نمی گم افسردم یا دلم گرفته... 

فقط نمی تونم خوشحال باشم و لذّت ببرم... 

حدس خودم اینه:

یا اسلام رو دارم اشتباه میرم

یا دین اسلام حقیقت نیست چون من رو اغنا نمی کنه...راضی نمی کنه... 

می دونید چیه فیلم هر چقدر هم هیجان داشته باشه دیدنش برام خفن نیست. 

هر چقدر خوراکی ای که می خورم خوشمزه باشه باز هم تموم میشه... 

من سعی می کنم خوب باشم. 

گناه نکنم. 

هر روز لیست کارهای روزانه ام رو می نویسم و شروع می کنم به انجام دادن شون... 

ولی دلم می خواد زودتر بمیرم.. 

هیچ سختی وحشتناکی تو زندگیم ندارم. 

هیچ خوشحالی که از ته دل باشه ندارم... 

هیچ کدوم از خوشحالی این دنیا باعث نمی شه از ته دلم خوشحال باشم... 

انگار زندگیم افتاده رو دور تکرار... 

خودت رو مجبور کن یک کارهایی انجام بدی... 

بعضی اوقات هم کارهایی که دوست داری بکن تا وقتی به حرام کشیده نشه... 

بعدش بخواب... 

دوباره از اول... 

زندگیم خیلی مسخره ست.... 

نمی فهمم.. 

من هر روز مقداری قرآن می خونم چون خدا گفته... 

جهاد تبیین انجام میدم ... 

خب الآن قبل ظهوره... 

چه می دونم پست درست می کنم و... 

واقعا حس می کنم نسبت به اتفاقات دنیا بی حس شدم. 

یک سری حاجت دارم که خب دل بریدم ازشون... 

خدا بهم نمی ده... 

کاری هم که از دستم برنمیاد... 

پس فقط می خوام بمیرم... 

ولی این اسلام نیست.. 

نمی فهمم کجای مسیر رو اشتباه میرم. 

کمکم کنید...

نه اینکه نخندم ها...اتفاقا می خندم و...ولی..بی معنیه...همه چیز برام بی معنیه.. 

یک جورایی به : آخرش که چی؟ُ رسیدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)