سلام
من یک وبلاگ چالش مذهبی درست کردم. 
چالش های مذهبی وبلاگم همه قراره دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) باشند. 
گفتم که خوبه که دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) رو به شکل چالش در بیارم تا جذاب تر بشه و افراد بیشتری این کار رو انجام بدند. 
امّا گفتم چون بازدید وبلاگم کمه، ممکنه افراد کمی در این چالش ها شرکت کنند و چون قصدم اینه که افراد زیادی برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دعا کنند، گفتم بیام اینجا هم چالشی که تو وبلاگم گذاشتم رو بگم (البته با اجازه مدیر محترم خانواده برتر) و از کاربران محترم بخوام در این چالش شرکت کنند. 
این چالش وقت زیادی نمی گیره. 
چالش: فرستادن صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) 
(اگه خواستید می تونید تو بخش نظرات بنویسید چند تا صلوات میفرستید.)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)