با سلام خدمت اعضای محترم این سایت محبوب 

من پسری ۲۱ ساله دانشجوی مهندسی هستم ،ورزشکار و ...

خودستایی نباشه امّا [ هذا من فضل ربی] همه ش لطف اون بالایی هست چه خوب چه بد...

خب حالا این ور داستان یه مشکلی دارم بیشتر هم به خاطر علائم جوانی هست که دارم باهاش سرو پنجه نرم می کنم که تا بر طرف نشه امکان ازدواج ندارم یعنی چون بدنم مشکل پوستی پیدا کرده جای جوش های بلوغ و جوانی هنوز در بدنم مخصوصاً کمرم هست و این خیلی آزارم میده.

بیرون از صبح تا عصر بهتر هستم ولی وقتی میام خونه لباس عوض می کنم دوباره یاد اون مشکل میفتم.

فکر نمی کنم هیچ دختری اگر این مشکل بنده رو بفهمه با این موضوع کنار بیاد نظر شما چیه...!

می خواستم از نظرتون آگاه بشم.

 و در آخر شما جوانان ایران اسلامی لایق بهترین ها هستید ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)