سلام لطفاً آقایان جواب بدهند

من در خیلی مسائل فهم خوبی دارم ولی ظاهرا در خیلی مسائلم ندارم، از موقعی که رفتم دانشگاه بنا به دلایلی با آقایون هم صحبت شدم یعنی اصلاً راه دیگه‌ای نبود این رو گفتم نگید از خانم ها می پرسیدی و ...

با چند نفر در حد پرسیدن سوال یا گرفتن جزوه و کتاب فقط پیام دادم و تموم. امّا چند بار پیش اومد صحبت هامون از مساله علم خارج شد صحبت اصلاً بدی نبود ولی ضروری هم نبود حالا بدجور عذاب وجدان دارم فکر می کنم اشتباه کردم.

من هیچ موقع دنبال دوستی نبودم و الآن نه من نه اون فرد نه حرف بدی زدی زدیم نه بعد احساسی پیدا کرد ولی این احساس حال منو خیلی بد کرده....

به نظرتون الآن درباره من فکر بدی میشه؟ مثلا میگن چقدر به من رو داده من باهاش بیشتر صحبت کنم؟ 

من خیلی احمقم داره به خودم ثابت میشه و می دونم ولی الآن بگید من چه کار باید بکنم که این رفتارم جبران بشه؟ چرا آخه چرا؟ به خدا من اصلاً قصد بدی نداشتم اون اشخاص هم رفتار بدی نداشتن یعنی حرفی نزدن ولی این احساس بد درونم هست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)