سلام

پسری 20 ساله هستم و برادری 10 ساله دارم. من و برادرم رابطه خیلی خیلی خوبی با هم داریم. چون اون خیلی عاقل تر از سنشه و منم کودک درونم حسابی فعاله با هم کنار میایم. ما خانواده مون مذهبیه و همین باعث شده بود رابطه مون بهتر باشه.  چون با هم میریم هیئت و مسجد و ... هر روز بیرون بودیم. 

این ها رو گفتم که بدونید رابطه ما از ریشه مشکلی نداره.  مشکل من اینه که امروز پدر و مادر ما از صبح رفتن برای کار فوری به یک شهر دیگه و قراره ۲ ۳ روزی هم بمونن.  من و برادرم سر یه مسئله بی خود دعوامون شد و کلی جر و بحث کردیم. 

بعد منی که تا حالا پیش نیومده بود یه نیش گون ازش بگیرم، چی می شد سالی دو بار دو تا داد سرش بکشم یک دفعه عصبی شدم به طوری که خون جلو چشمم رو گرفت و افتادم روش و این قدر کتکش زدم که خودم خسته شدم. الهی بمیرم براش اصلاً باورش نمی شد تا چند دقیقه اول فکر می کرد دارم شوخی می کنم اصلاً.  

این سه ماه اخیر خیلی تحت فشار بودم رو اون خالی کردم.  البته پنج دقیقه بعدش به غلط کردن افتادم.  نمی دونم چه کار کنم خیلی دوسش دارم.  هر چقدر سرزنشم کنید هر چی بگید حق دارید.  از غروب تا حالا این قدر گریه کردم حد نداره.  فقط بگید الآن چه کار کنم.  راستی داداشم کلاس چهارمه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)