سلام خدمت اعضای گرامی این سایت محبوب 

برای اولین بار یه مشورتی از شما عزیزان می خواستم که لطف کنید منو راهنمایی کنید.

پسری ۲۱ ساله هستم برای زندگی اهداف میان مدت و بلند مدت مشخص می کنم یکی ش هم بدیهی که بحث ازدواج هست که این رو گذاشته بودم تا کاردانی رو تابستان ۱۴۰۲ بگیرم بعد برم تو فکر این مسائل ولی حقیقتا الآن  تو دانشگاه یه همکلاسی  نجیب و باحیا چشمم رو گرفته که نسبت به بقیه دانشجویان نصف ملاک هایم رو داره و یه جوری هم می ترسم مرغ از قفس بپره ولی نمی دونم باید تاچه زمانی رفتارهای ایشون رو زیر نظر بگیرم تا مشخص بشه.

الآن نمی دونم چه جور ببینم بقیه ملاک هایم رو داره ؟ اصلاً  چند سالش هست؟ آیا میتونه با یه فرد شاغل نظامی کنار بیاد؟

این موارد برام مهم هست که قبل از صحبت با خانواده ایشان جوابش رو پیدا کنم چون دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)