سلام 

من پسری 18 ساله هستم. از لحاظ ظاهری نه اون قدر زیبا و نه اون قدر زشتم (به گفته بقیه). هدفم از این پست اینه که از دختران و افرادی که تجربه ش رو دارن، پسر ایده آل خوشون رو تصور کنن و ویژگی های اون رو بگن که شاید ما پسرها بتونیم با اون طوری بودن راحت تر ازدواج کنیم. (لطفاً تخیل نکنید هدف خلق یک آدم خیالی هدف نیست، هدف ویژگی های مهم و جزئی یک پسر هست که دختران حاضرن با پسری که اون ویژگی ها رو داره ازدواج کنن.) مرسی از وقتی که گذاشتین. 

اگه این پست اون طوری که من فکر می کنم بازخورد بگیره شاید بد نباشه همین پست رو برای دختران هم بذاریم. شاید تونستیم گامی برای راحت تر شدن ازدواج ها برداشته باشیم. لطفاً برای تعجیل در فرج یک صلوات بفرستین. ممنون.

پ . ن : اون قسمتی که گفتم ما پسرها اون طوری باشیم منظورم این نیست که باب میل دخترها رفتار کنیم اشتباه برداشت نشه. راستش نتونستم معادل کلمه ای خوبی براش پیدا کنم.

مرسی از مدیر وبلاگ بابت چنین فضایی.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)