سلام وقت همگی دوستان بخیر

مدتیه با خانمی نامزد کردم و از قبل شناخت نسبی ازش داشتم. امّا از وقتی که نامزد کردیم نیمه تاریک وجودش برام روشن شد و چیز هایی ازش دیدم که هیچ وقت توی مخیلاتم نمی اومد ، متوجه شدم این خانم دوست های پسر زیادی داره و به اصطلاح نمی دونم دوستان اجتماعی و جاست فرند و این جور چیزهاستُ از اون جایی شروع شد که یه بار گوشیش رو گرفتم و دیدم بله به تعداد کل افراد مخاطبین تلفنم چت پیوی داره با عمدتا پسرها.

و وقتی مات و مبهوت دلیلش رو پرسیدم گفت من فقط اون ها رو به چشم دوست نگاه می کنم منم طبیعتا موضع گرفتم بهش چون پسری سنتی هستم و تا حالا با دختری دوست صمیمی نبودم . 

بحث ما بالا گرفت تا جایی که ایشون منو عقب مونده و متحجر و از غار برگشته خوندن و گفتن الآن قرن 21 و این چیزها بین خیلی ها عادیه، هنوزم نمی تونم با قضیه کنار بیام از شما دوستان نظر خواهی می خواستم.

آیا واقعاً ارزش های اخلاقی که یه دوره بهشون پایبند بودیم واقعاً در حال عوض شدنه، آیا واقعاً من باید دیدم رو تغییر بدم؟ مشکل از طرز نگاه منه یا غیرت و تعصب باید هنوز که هنوزه چاشنی روابط باشه و من طرز فکر صحیح رو دارم و حق با منه؟ 

خیلی ممنون از دوستان که تا اینجا خوندید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)