سلام

من چاق و پرخورم نمی تونم مثل آدم یه رژیم بگیرم می خواستم بپرسم چه جوری می تونید به خوردنی جات نه بگید؟

واقعاً برام سواله آدم ها چه جوری می تونن بدون خوردن پفک و چیپس و پلو و کیک خامه ای و سیب زمینی سرخ شده و ته دیگ و نودل زندگی کنن؟ خیلی دوست دارم بدونم حس و حال افرادی که میگن میل ندارم چیه؟ سختی می کشید؟

احساس بدبختی نمی کنید از اینکه تو شبانه روز چیزهای خوشمزه ای که دوست دارید رو نخورید؟

چه جوری می تونید به خوردنی فکر نکنید؟ می تونید راهکاری بدید که اشتهام کم بشه؟ دلم می خواد از این شکمویی رها بشم دوست دارم مثل این هایی بشم که میلی به خوردن ندارن با این وجود حال شون خوبه.

من از بدو تولد شکمو بودم مادرم میگه توی بیمارستان وقتی فقط دو سه ساعت از تولدم می گذشت چهار تا انگشتمو کرده بودم تو دهنم و می خوردم 

راهکاری اگر برای کاهش این میل دارید بگید ممنون




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)