سلام وقت بخیر

یه سوال بپرسم بهم نمیخندید؟ آخه من خیلی صفر کیلومترم، دخترم و مجرد و تا الآن تجربه ارتباط غیر رسمی با نامحرم نداشتم، سنم هم از از بیست بیشتره.

سؤالم اینه خانم ها و آقایونی که تو دوره نامزدی و آشنایی هستید چه طور یخ رابطه تون شکسته میشه, می دونید؟ وقتی تصور می کنم که با یه آقایی که نمی شناسم یک دفعه بخوام در مورد همه چیز زندگیم صحبت کنم واقعاً می مونم چه طوری میشه، یعنی چه طور با اون خجالتِ یا حیای اولیه کنار میآید بعد اگه تو مراحل بعدی به هر دلیلی نشه با اون حس بدش چه طور باید کنار اومد؟

 انگار تو مخیلاتم نمی گُنجه صمیمیت با یه آقایی که تا مثلا یه مدت قبل یه غریبه بوده, البته من مشکل برقراری ارتباط صمیمی با همجنس هام یا حتی ارتباط خیلی رسمی و کوتاه با نامحرم, ندارم.

به خاطر شغلم حدودا چهار ساله که با سراسر کشور و مردمان مختلف تلفنی صحبت کردم امّا نمی تونم صمیمیت با یه نامحرم رو برای خودم هضم کنم چه طوری میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)