سلام به همه خانواده برتری ها

سوال من در رابطه با ازدواج با فردی که عوارض هیپومانیا داره. دقت کنید هیپومانیا یعنی نوع خفیفش هست.

واقعیتش من با دختری آشنا شدم که تحصیل کرده مذهبی از خانواده اصیل و خدا رو شکر وضع مالی خوبی هم دارن. جلسه چندم آشنایی این دختر خانوم به من گفت که هیپومانیا داره و بعضی مواقع کنترل بعضی از رفتارهاش رو از دست میده. 

حالا فعلا نه به باره نه به داره ولی برام سواله اگر کسی سابقه ازدواج با خانومی که مبتلا به این اختلاله رو داره از تجربیات شخصیش بگه. 

من هر چقدر مطالعه می کنم درک درستی ندارم از این بیماری. فیلم برادرم خسرو رو که دیدم ترس برم میداره. از طرف دیگه همکارم تو شرکت کنار دستم میشینه من اصلاً متوجه نشدم که اون هم مبتلا به همین اختلاله و این قدر هم تو زندگی موفق. یعنی من خیلی اتفاقی ازش پرسیدم اون برگشت گفت که منم مبتلام.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)