سلام به همگی

دختری در اوایل بیست و ترم آخر کارشناسیم, چادریم تم مذهبی دارم امّا تو اجتماع در حد توانم فعالم, از نظر خیلی ها دختری دوست داشتنی خوش اخلاق مستقل و مهربونم, امّا یه مشکلی دارم نمی گم من کاملم و بی نقص ولی چیزی که ذهن منو درگیر کرده دخترهایی که دور و برم می بینم وقتی می بینم تو خیلی از ملاک ها مثل استقلال یا رفتارهای اجتماعی از من پایین ترن امّا پسرهای خیلی زیادی تو زندگی شون بوده ولی من تا حالا مورد توجه هیچکس نبودم.

با اینکه همه من رو به فعال بودن و مستقل بودن میشناسن ولی توی این چهار سال تحصیلم کسی نه برای ازدواج و نه حتی دوستی سمت من نیومده. 

سؤالم اینه به نظرتون مشکل من چیه؟ این هم بگم که رفتارم با آقایون خیلی چارچوبدار و رسمیه و اهل روابط دوستی و این چیزها نبودم, ظاهرم به گفته خیلی ها نرماله نه اون قدر زیبا و نه اون قدر نازیبا.  

توی یه استان دور از محل تولدم درس می خونم و فعالیتم تو اجتماع متوسط رو به بالاست, حتی این هم بگم از طریق سنتی هم تا الآن وارد هیچ پروسه آشنایی نشدم, من این ها رو نوشتم تا عیب رفتاریمو بشناسم و از هر پیشنهادی استفاده می کنم جز تغییر پوشش و داشتن رفتارهای باز .

مرسی که خوندید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)