‌سلام 

من دختری ۲۲ ساله هستم که حدود ۲ سال هست با پسری از خودم ۴ سال کوچکتر در فضای مجازی در ارتباطم .

داستان از اینجا شروع شد که ایشون پسری بودن خوش چهره ولی کم اعتماد به نفس که تصور می کردن برای دخترها جذابیت ندارن به خصوص چون قبلاً یک بار از سمت دختر مورد علاقه شون جواب نه شنیده بودن.

منم دختری بودم خامتر از امروز که مهمترین ملاکش برای عاشق شدن فقط ظاهر بود. همون اول که عکس شون رو دیدم ازشون خوشم اومد. سعی کردم با صحبت کردن روی اعتماد به نفس شون کار کنم و بهشون حس خوب بدم هر چند تاثیر زیادی روی اون ها نذاشت فقط باور کرد که نگاه من بهشون متفاوت از دیگر دخترهاست. 

نسبت بهش کنجکاو بودم کم کم صحبت های ما طولانی تر شد و ایشون هم به من وابسته شد و با هم وارد رابطه راه دور شدیم. تو این دو سال اون قدر از همه چیز حرف زدیم که دیگه واقعاً حرف زیادی بین مون برای گفتن نمونده. 

مشکل اینجاست راهش اون قدر ازم دوره که تا حالا هیچ وقت نتونستم از نزدیک ببینمش و تو آینده نزدیک هم ناممکنه. از لحاظ فرهنگی و اعتقادی هم زمین تا آسمون متفاوتیم. جفت مون هنوز خام و بچه هستیم بخصوص ایشون. 

من اون قدر نادون بودم که با اینکه می دونستم از لحاظ منطقی این ارتباط آینده ای نداره، مواقعی که احساساتی بودم همه جور امید واهی راجع به خودمون بهش دادم و جفت مونم باورش کردیم. 

ولی الآن از پسرهایی خوشم میاد که مردونه تر هستن هم رفتاری هم ظاهری و شبیه ایشون نیستن. همه جوره دارم حس می کنم با ایشون تناسب ندارم. بعلاوه دوست دارم یک آشنایی واقعی و از نزدیک رو تجربه کنم نه تو مجازی. 

نسبت به قبل بزرگتر شدم و بابت حرف های احساسی که در گذشته به ایشون زدم خیلی پشیمونم. بابت اینکه ازشون خسته شدم احساس عذاب وجدان می کنم و اون قدر پسر خوبیه که نمی تونم با سرد شدنم باعث آزارش بشم. 

اگه باعث بشم دلش بشکنه تا ابد از خودم متنفر میشم. یه مدتیه از پسرهایی که بهم نزدیک میشن خوشم میاد امّا بالاجبار پس شون می زنم و ازشون دور میشم. می دونم قاعدتاً باید این ارتباط رو تموم کنم امّا هر جور فکر می کنم نمی تونم بدون ناراحتی و دلشکستگی این کار رو بکنم. 

فکر کردم اون قدر بد اخلاق بشم که خودش از دستم خسته بشه و ولم کنه. شاید اگه اون رابطه رو قطع کنه راحت تر بتونه هضمش کنه و دردش کمتر باشه. امّا خب دلم نمیاد یک دفعه عوض بشم. دیگه دوستش ندارم ولی نمی تونم ولش کنم بهم بگین چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)