سلام

من یک خانمی با اعتقادات مذهبی هستم، و همیشه یک سری معیارهای خاص مثل بقیه، برای ازدواجم در آینده داشتم، تو ارتباط با نامحرم حفظ حد و حدود برام مهمه، با توجه به فعالیت هایی که در چند تشکل دانشگاهی داشتم، این رو فهمیدم که آدم هایی که بدونم کین و چین و برام خیلی مشخصه اصلاً قرار نیست تو اون جمع کسی از کس دیگه برای ازدواج خوشش بیاد، در دیدارهای گروهی مون بیشتر از یک آدم نامحرم غریبه باهاشون هم صحبتی میشم و این هم به خاطر همکاری هاست، ولی لازم به ذکره که بگم همه چیز گروهیه و اصلاً روابط خاصی در اون گروه ها نیست،اون ها هم همه بچه های خوب و مذهبین.

چندین مدت قبل من با یک تشکل دیگری آشنا شدم ،یکی از افراد اصلی تشکل علی رغم آدم های دیگه زندگی که خیلی لازمه بالا پایین کنم مواردی در مورد شون رو و تازه ببینم شخصیت شون چیه و تازه شاید مثل هر دختری یا هر پسری حس کنم و با خودم بگم فلانی آدم خوبیه،این آدم رو از ساده ترین برخوردای اولیش این حس رو گرفتم.

از اون معیارهایی که داشتم "منش و شعور" بعد از چندین و چند خواستگارم، برام برجسته شد، اصلاً قبلا من این کلمه رو جزء معیارها حساب نمی کردم فقط می گفتم اخلاق مناسب,ولی الآن اصلاً این شده اولین معیارم،و اون آدم مذکور به شدت منش خوبی داره،حالا مسئله اینجاست خب خیلی از آدم ها با خودشون رویاپردازی هایی راجع به آدم های اطراف دارن ولی مسئله اینه که من هر چقدر هم این رو داشته باشم باز هم یه آدم واقع گرا و منطقی در امر تاهل ام،و الآن واقعاً به چشم واقع گرایی دارم میگم این آدم چقدر اولویت های ردیف اول من رو داره،چند تا مشکل هست.

یکی اینکه ما هر دو آدم های مذهبی هستیم (این نمی تونه باعث بشه یکی از طرفین سریع پیشنهاد آشنایی اعلام کنه)،و اینکه اون آقای محترم به لحاظ درسی از من در رتبه  خیلی بهتری قرار دارن ،خب این جایگاهِ آدم ها رو تا حد زیادی عوض می کنه.

اومدم بپرسم تا حالا تو این شرایط بودین؟ واقعاً باید چه کار کرد؟ کاری جز تقوا که نداریم ما مذهبی ها،ولی واقعاً باید گذاشت به همین سادگی آدمی که اولویت های تو رو داره از دست بره؟ چون همه ش فکر می کنم به خاطر جایگاه تحصیلی شون خب خیلی ها خواهان ایشون باشن، ولی این اصلاً ملاک من نبوده، شخصیت و منش خیلی خوبی که دیدم برام مهم بوده ،منم خیلی چیزهای خوبی دارم ولی خب نمی دونم.

بعضی اوقات نگران میشم که نکنه تقوام کم بشه یا شده... این بده.. ولی واقعاً باید یه کاری کرد ایشون خوشش بیاد و صاف و مستقیم بیاد بگه فلانی شماره منزل بده!، شاید همین الآن خوشش بیاد والا آدم چه می دونه ،ولی ممکنم هست به تنها چیزی که فکر نمی کنه ازدواج و بین این همه آدم اطرافش ،ازدواج با من باشه!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)