سلام وقت تون بخیر، من یک خواستگار دارم که سال چهار پزشکی هستند و موقعیت خانوادگی خوبی دارند. 

پدرم مخالفه به خاطر اینکه از یک قوم دیگه هستند، و پدرم فهمید که ما با هم ارتباط داریم و کلاً دیگه مخالفت کرد و گفت اگر  متوجه بشم باز هم ارتباط دارید یا بیاد خواستگاری یه بلایی سرش میارم. 

منم گفتم به ایشون که تموم کنیم و اول قبول نکردند و گفتند باز هم میام ولی آخر دیدن که من خیلی استرس دارم که گفتند باش ولی می دونم که باز هم میان، بهونه های الکی میاره پدرم و کلاً میگن من به مرده تو راضی ترم تا زن اون آدم بشی مثلاً میگن بوره این طوره. 

و آخر گفت باید پس همین امسال بیاد خواستگاری ولی اون آقا شرایطش رو امسال ندار و گفت دو یا سه سال دیگه پدرم زیر بار نرفت دوستان چه کار کنم تموم کنم یا چطوری پدرم رو راضی کنم.

می‌ترسم اگر اصرار کنم یک بلایی سرش بیاره تموم کنم که دلم رو چه کار کنم؟ این هم بگم که اون آقا مشاور کنکورم بودن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)