سلام

برادرم می‌خواهد با دختری ازدواج کند که علاقه و گرایش به مسیحیت دارد. آیا این ازدواج درست است؟ 

من می گویم غلط است. برادرم گوش نمیدهد و می‌گوید من افراطی هستم. خواستم نطر شما را بدانم. 

ما مسلمان هستیم و این دختر هم می‌گوید چند دینه گری کرده و هم مسلمان است و هم مسیحی. (در مورد چند دینه گری یک چیزی می خواستم بگویم.) 

متأسفانه هیچکس در ایران به این مسئله نپرداخته. در حالی که این پدیده‌ای رو به رشد در جامعه است. دیدم شما به دنبال اسلام و فرهنگ جامعه هستید گفتم اینجا مطرح کنم و از شما کمک بخواهم. چون فکر می‌کنم باید به این پدیده که حتماً نقشه دشمنان است توجه شود. چند دینه گری به این شکل است: فرد مسلمانی که دین دیگری را می‌خواهد، برای اینکه به عنوان مرتد مجازات نشود، در شناسنامه مسلمان است امّا دینی که می‌خواهد را دین دوم خود می‌کند و می‌گوید دو دین همزمان دارم! 

من معلّم هستم و در مدرسه هم می بینم که بچه‌ها در مورد چند دینه گری حرف می‌زنند. در اطراف دیده ام بعضی دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها دنبال چند دینه گری رفته اند. از روحانی محل شنیده ام به تعداد جوانان و نوجوانان چند دینه اضافه می‌شود. فرد چند دینه کم کم از اسلام فاصله گرفته و بیشتر سمت دین دیگرش می‌رود و به جای عمل به اسلام به دین دیگرش عمل می‌کند. 

حتی بعضی‌ها سه دینه گری و پنج دینه گری و ده دینه گری کرده اند! در چند دینه گری فرد هر چند تا که بخواهد می‌تواند دین داشته باشد! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)