سلام خدمت دوستان دختری ۱۷ ساله هستم 

من سال گذشته پدرم رو از دست دادم.

پدربزرگ و برادر بزرگ و دایی و عمو و خلاصه هیچ کسی ندارم! واقعاً هیچ کدوم شون و ندارم ؛ قبل تصادف پدرم مامانم خوب بود ولی از وقتی فوت شده من و اذیت می کنه با اینکه بچه واقعیشم 

و با مادرم رابطه م بده همیشه می خواد من و از خونه بیرون کنه (خونه قبل فوت بابام به اسم مامانم بوده) یه بارم واقعاً برای رفتن آماده شدم که دیگه تموم شد چند بار کارمون به دعوای فیزیکی رسیده که هنوز جای چنگای مامانم رو بدنم هست همه ش دعواست. 

 من اصلاً براش مهم نیستم  فقط داداشم و می کوبه تو سرم اصلاً برام چیزی نمی خره روز دختر و این چیزها نمی دونم چی هست دیگه 

همه ش در حال نفرین و داد زدنه من از دعوا و صدای بلند بدم میاد و می‌ترسم دیگه ازش خوشم نمیاد

من می دونم باید دانشگاه قبول شم و خودم و راحت کنم ولی اصلاً تمرکز درس ندارم کی تو این شرایط می تونه نتیجه بگیره بعد این وضع هم همه ش غر می زنه و برای نمره و فحش و...

این یه مشکلمه که اصلاً با اینکه همیشه زرنگ بودم ولی دیگه توان درس ندارم

دومیش اینه که من هیچ مردی تو زندگیم ندارم:) به شدت کمبود توجه و محبت دارم دلم می خواد با پسری باشم 

حالا فرض کنید من کنکور رو هم دادم و دغدغه دیگه درس نیست ولی باز هم نمی تونم رابطه‌ای داشته باشم آخه همه ش می‌ترسم به خاطر این بی پشتوانه بودنم پسرها دنبال سوء استفاده باشن یا ضربه بخورم از طرفی هم نمی تونم که به خاطر اینکه کسی از خانواده م رو ندارم تا آخر عمرم تنها بمونم 

من از جنس مخالف ترسیدم و واقعاً نمی دونم

حتی نمی خوام ببینم یه پسر به دختر ابراز علاقه کنه چون دلم می خواد همه پسرها فقط به من محبت کنن. 

اینجا سایت مذهبیه ولی لطفاً بعضی‌ها از ازدواج و اینها حرف نزنن که درست و بخون تا به موقش ازدواج کنی و این حرف‌ها ... از ازدواج بعد درس هیچ حرفی نزنید چون اگه پسره بعدش ذات بدش و نشون بده دیگه هیچ وقت راه پس و پیش نداری اصلاً راجع به اینکه در آینده ازدواج کن و اینها  نگید 

تازه من الآن نیاز به جنس مخالف دارم دارم نابود میشم الآن باید چه کار کنم هم بگید 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)