سلام وقت تون بخیر

دختر هستم 18 ساله مشکل من از اینجا شروع شد که وقتی بچه بودم پدر و مادرم با هم مشکل داشتن و من به لج اون ها تا سنجش ورودی مهد یه کلمه هم حرف نزدم موقع حرف زدنم خیلی هم ذوق مرگ شده بودن که برای اولین حرف زدم تا الآن الآن که مشکلات والدینم کم و بیش حل شده  خیلی کم حرف هستم ولی ن اینکه افسرده باشم تا راهنمایی تقریباً حرف زدنم متوسط بود ولی امسال که سال کنکورم هم هست خیلی کم شده یعنی کلاً دوست ندارم زیاد حرف بزنم.

تو مدرسه دوستی هام در حد یه اشکال پرسیدن و جواب دادنه.. سال پیش گفتم شاید با کسی دوست بشم بهتر میشه و  رل زدم ولی اون عین رادیو های قدیمی فقط حرف می‌زد به خاطر همین قید این رو بازی‌ها رو هم زدنم 

با خودم مشکلی ندارم ولی اطرافیانم میگن زیاد بحرفم  واقعاً نمی دونم چه کار کنم سال‌های پیش این کم حرف زدنم و حرف‌های بقیه برامهم نبود  ولی امسال کوچک‌ترین حرف‌ها مثل همین که کم حرف هستم که تقریباً همه میگن.. تمرکزم رو برای درس خوندن به هم می زنه  وقت از خونه رفتن به بیرون رو که مشاوره برم ندارم لطفاً کتاب. فیلم. مستند و..  برای اینکه کمی زیاد حرف بزنم بگین 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)