سلا

حدود 6 ساله ازدواج کردم و یه بچه هم دارم همسرم متاسفانه اهل مشروباته الکلیه موقع ازدواج میدونستم حتی سیگار کشیدنشو اما مشروبش خیلی کم بود در حد سالی دو سه بار اونم فقط توجمع خونواده خودش...اما حدود سه ساله که خیلی زیاد  شده اونم دلیلش  یه دوست  بود .الان حداقل هفته ای یه بار میخوره ...من خیلی مخالفم به خونوادش گفتم منو سرزنش کردند و گفتند بهتر از اینه که  بیرون از خونه اینکارو کنه...اینا  یه طرف الانم مشکل اصلیم اینه که بی حیا تر شده چون با دوستانش رفت و امد پیدا کردیم با خانم دوستاش خیلی خیلی راحته دور هم قلیون وبگو بخند و .... ولی تو خونه دریغ از یه لبخند... یخه یخه ...من قلیونو اینا نمیکشم  .

احساس میکنم حیا و شرمش با این رفت و امدها کمتر شده  پیش هر کس با رکابو شلوارکه خیلی کوتاه .بهش که میگم میگه من رراحتم .اخه کی دوست داره شوهرش انقد پیش زنای دیگه اینجوری بگرده. چندین بار دعوامون شده خواستم که باهاشون قطع رابطه کنیم اما انگار هفته ای یه بار  باید ببینتشون . دو سه ساله اول زندگی فقط رفت وامد خونوادگی داشتیم و یه زندگی سر شار از ارامش اما حالا.... اینم بگم خیلی غیرتیه  من نباید قلیون بکشم<خودمم نمیخوام خدا رو شکر> یا نباید با دوستاش صمیمی حرف بزنم  اما اون میتونه همه کار بکنهفکر و ذهنش فقط مشروبه هر پنجشنبه اما منم توقع دارم ما رو پنجشنبه جمعه ببره بیرون اگه بریم هم با دوستان بیخودش . خسته شدم از این دوره همیاشون دیگه حالم بهم میخوره چون من فقط نقش خدمت کننده دارم بشور و تمیز کن و سرویس بده .... اخرشم من میشم بده وضد حال و غرغرو ...بابا جان من میگم لااقل چند ماه یه بار میگه الان تو این دورو زمونه کیه که نخوره همه میخورن دلخوشی ما مردا همینه.... بگید من چیکار کنم ..کمک کنید توروخدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)