با سلام و احترام

دانشجوی دکتری هستم. در دانشگاه تدریس می‌کنم. کارمند هستم. دوران کارشناسی خواستگاری داشتم. خانواده من راضی بودند امّا ایشان که به نظرم بیشتر به خاطر اصرار مادرشان تشریف آوردند نظرشان منفی شد. 

در دوران ارشد جویای احوال من شدند. و از واسطه ما پرسیدن که آیا مجردم یا نه امّا اقدامی نکردند. چند روز پیش دوباره بعد از چند سال مادرشان تماس گرفتند که تصمیم دارند مجدداً به خواستگاری بیایند. 

من عرض کردم که اجاره بدهند با مادرم در میان بگذارم بعد اگر خانواده من موافق بودند به همراه خانواده یک جلسه بیرون ملاقاتی داشته باشیم. امّا مادرشان گفتند که پسرم نظرشان اینه که فعلاً با خانواده در میان نگذارید. ولی من مخالفت کردم و عرض کردم بدون اطلاع پدر و مادرم اقدامی نمی‌کنم. 

بالاخره راضی شدند. شرایط پسرشان را پرسیدم گفتم کاری ندارند و دنبال کار هستند. فقط همین. با اینکه تقریباً سی و هفت سال شونه. خانواده ام موافق نیستند. حتی به یک ملاقات حضوری. معتقدند پنهان کاری ایشان و اینکه در این سن با یک لیسانس بی کار هستند محل تردید هست. 

مادرم استخاره هم گرفتن گفتن که ترکش بهتر است. جواب منفی بدون ملاقات حضوری به نظر شما منطقی است؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)