من هیچ وقت با دختری رابطه دوستی نداشتم نامزدم چادری هستش. من بعضی وقتها به نامزدم شک می کنم فکر می کنم با کسی رابطه داره مادر خوانومم با پدر خوانومم طلاق گرفتند مادر خاومم خ مذهبی و نماز خونه و خوانوم من هم بعضی وقتها می خونه .

خیلی موقعها اس ام اس براش میاد نمی زاره بخونه می گه این خصوصی بین من و بابام و مامانمه و اس ام اسشو پاک می کنه من نمی دونم راست می گه یا دروغ می گه می گه خاستگار زاد داشتم چون حرف زدنش خوبه .

با خانومها زود جفت و جور می شه میگه اخلاق اینطوری از کجا بفهمم که نامزدم دوست پسر داره کنترل اون برای من سخنه چون من توی یک شهر دیگه هستم اون توی یک شهر دیگه که فاصلمون حداقلش 1 ساعت ونیمه 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)