سلام 

من دختری هستم که به تازگی وارد ۲۶ سال شدم و ارشدم تموم شده، به صورت پاره وقت مشغول به کارم، مشکلی که دارم در حال حاضر با خانواده م و برای تصمیم گیر‌ی درست.

من دوست دارم به صورت آزاد کار کنم مثل همین کاری که الآن دارم و یه سری کار اینترنتی امّا خانواده م اصرار دارن که استخدامی شرکت کنم می‌دونم دلیلی نداه حتماً قبول بشم ولی کلاً علاقه‌ای به این طور کار ندارم و خب رتبه م خوب بوده توی ارشد یعنی زیر صد بودم و دو تا دوستانم دفعه اول قبول شدن یعنی احتمال پذیرش هم هست.

من خودم دوست دارم همین طوری کار کنم و زبان بخونم تا اپلای کنم برای دکتری، مادرم می‌گفت استخاره کن دو بار گرفتم برای کار خودم گفت خوبه برای کار دولتی گفت بده، مادرم گرفته یک بار برعکس این اومد. 

به نظرتون چه کار کنم این قدر که هر روز میگن دیگه اصلاً نمی تونم درست فکر کنم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)