سلام دوستان 

یه دختر ۱۹ ساله هستم ترم یک دانشگاه رشته نرم افزار، هنرستانی بودم سفت و سخت برای کنکور خوندم و تهران قبول شدم، خودم هم کرج هستم تو زمان کنکورم مشکل زیاد داشتم دو ماه آخر کنکورم که نگم براتون دماغم شکست، مشکلات خانواد تصور کنید ۱۸ سال زندگی یک دفعه عوض بشه و فکر می‌کردید با این تغییر زندگیت بهتر میشه خیلی بهتر، ولی الآن فقط استرس و یه چیز مسخره ست بگذریم

تا قبل این داستان‌ها من می دونم از این زندگی چی می خوام هدف هام هم دانشگاهی که می خوام شغلی که می خوام جایی که می خوام ۵ ساله دیگه باشم ولی اون اتفاق مثل یه پتک تو سر من بود، چیز ناجور بود جوری که من بعد ۸ ماه هنوز خودم رو نمی‌شناسم نمی دونم چه کار می‌کنم.

کمی تا حدودی می دونم چی می خوام ولی نمی دونم باید براش چه کار کنم از این ها که بگذریم خودم یه راهی براش پیدا می‌کنم درد اصلی من اینه من تازه ترم یکم و تو یه موسسه کلاس وب دیزاین شرکت کردم که از اواخر فروردین شروع میشه html css js از این قبیل و ...

واقعا علاقمندم بهش یعنی بعضی اوقات که نارحتم شروع می کنه به این کار حالم بهتر میشه ولی خب این فقط بخش فرانت هست برای بخش بک باز باید دوره بگذرونم قبلاً می دونستم که چه جوری قراره کار پیدا کنم دقیقاً مسیر شغلی م رو می دونستم الآن با خودم میگم خب دوره ام گذروندی چه جوری می خوای کار کنی چه کار می خوای بکنی چه جوری می خوای کار پیدا کنی؟

دوباره به خودم میگم میری یه مدت کارآموز میشی بعد میگم خب بعدش چی حتی نمی دونم چه جوری بگم هدفم این بود اگه کسی مسیری مثل من داشته رشته من این چیزها میشه بگه چه جوری کار پیدا کرده چه کار کرده؟

نگید تازه اولشه وقت هست چون من آدمیم باید برنامه بلند مدتم رو داشته باشم ببنید این جوری نیست فقط بخوام طراحی سایت رو انجام بدم حتی شاید بعدش اگه کاری در زمینه طراحی سایت پیدا کنم دنبال زبان‌های دیگه و طراحی اپلیکیشن هم رفتم فقط می خوام یه نمونه مسیر داشته باشم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)