سلام دوستان امیدوارم حال تون خوب باشه

من یه چند وقتیه یه فکری ذهنم رو مشغول خودش کرده اینکه می‌ترسم اتفاقی برای مادرم بیفته (حالا جدای از اینکه خیلی تجربه‌ی غم انگیزی هست ولی بالاخره فامیل ها میان و باید ازشون پذیرایی کرد) و من باید مراسم تشییع رو مدیریت کنم از اون جایی که خیلی خجالتی و تک فرزندم هستم (پسرم ۲۲ سالمه)، می‌ترسم کسی در فامیل پیدا نشه که به من کمک کنه و من نتونم همه ی کارها (رزرو رستوران و مسجد و...) رو هماهنگ کنم.

کاش تک فرزند نبودم و کارها تقسیم می شد از اینکه مرکز توجه باشم بیزارم، ممنون میشم تجربه هاتون رو بهم بگید، این هم بگم که من کلاً در بیشتر ارتباطات اجتماعی این‌جوری میشم حالا فرقی که داره اون جا مرکز توجه من نیستم و راحتم ولی اینجا من میزبانم باید برخورد خیلی بهتری داشته باشم.

فکر کنم فقط توی ایرانه که کسی که عزیزش رو از دست میده باید چند برابر یک روتین معمولی روزانه باید به دنیا سرویس بده، غذا به ملت بده، موقع تشییع حلوا و خرما تهیه کنه ختم برگزار کنه و ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل فوت عزیزان (۸ مطلب مشابه)