سلام

چند روزه یک پستی در این سایت قرار داده شده که برام جالبه. من شعر میگم و اتفاقاً قصد چاپ اون رو دارم. با اساتید ادبیات زیادی صحبت کردم و همه من رو به این کار تشویق کردند. امّا الآن می بینم که گویا اطرافیان شاید فکر کنند ما شکست عشقی خوردیم یا عاشق یک فرد شدیم. امّا در حقیقت این طور نیست.

من ۹۹ درصد اشعارم احساسی است. شاید مستقیم اسم خدا در اشعار من نباشه امّا در واقع درباره خداست. قصد من این بود که گفته باشم قرار نیست هر شاعری شکست عشقی خورده باشه یا طرف مقابل اشعارش یک انسان باشه. 

حتی در کتب شاعران معروف هم خیلی و قت ها به خدا موی پریشان یا مشکی و یا سیمای زیبا نسبت داده شده. افراد زیادی فکر می‌کنند طرف مقابل این شاعر یک خانوم یا آقا بوده. در حالی که این نسبت دادن آنچه ما از زیبایی می دونیم به خدایی هست که ظاهری انسانی نداره. در واقع یک نوع تجلی معیار زیبایی در خدا به عنوان معشوق توسط شاعره و به علت بیان علاقه به زبان انسانی بوجود میاد. 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)