یه خواستگار سنتی دارم که مطلقه هست و فرزند نداره. دو سه جلسه صحبت کردیم. بر اساس حرف‌هایی که می زنه نگرانم که اگه باهاش ازدواج کنم انتقام بدی‌هایی که همسر سابقش در حقش کرده از من بگیره. 

دائماً داره در رابطه با مشکلات و مسائلی که با اون خانم داشته منو تهدید می کنه. درباره تمام مشکلاتی که با همسر سابقش داشته برای من شاخ و شونه و خط و نشون می کشه. این کارش برای من آزار دهنده هست. چون به جای اینکه مسیر عادی شناخت و آشنایی رو با من طی کنه فقط می خواد مشکلات قبلیش رو مطرح کنه و از همون ها به خیال خودش پیشگیری کنه. 

تلاش نمی کنه من رو به شیوه صحیح بشناسه. من دوست ندارم با کسی مقایسه بشم چه مثبت چه منفی. دوست ندارم قصاص کارهایی که همسر سابقش باهاش کرده از من پس بگیره. نمی دونم چرا سعی نمی کنه اول خود من رو بشناسه. اصلاً شاید من خیلی با اون خانم فرق داشته باشم و این نگرانی هاش و ترس هاش بی پایه و بی اساس باشه. 

طوری حرف می زنه که گویا یه چک‌لیست درست کرده از تمام مشکلاتی که با اون خانم داشته و می خواد علاج واقعه پیش از وقوع کنه که به خیال خودش اون مشکلات براش تکرار نشن. در حالی که آدم ها عین هم نیستن و روابط هم مثل هم نیستن. به نظر شما به طور کلی ازدواج دختر مجرد با مرد مطلقه کار درستی هست؟ 


مرتبط:

فکرش رو هم نمیکردم یه خواستگار برام بیاد که سابقه طلاق داشته باشه

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

ازدواج با مردی که در عقد جدا شده

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد طلاق گرفته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)