سلام به همگی

من یه پسر 24 ساله هستم مدرک کارشناسی دارم والان دارم ارشد میخونم . میخوام تا یک سال اینده اگه خدا بخواد ازدواج کنم.اما راستش من کار ثابت که بشه روش حساب کرد الان ندارم البته به صورت پاره وقت تدریس میکنم اما درامدش خیلی کمه ، سربازی هم که نرفتم ،پس انداز انچنانی هم ندارم،ماشین وخونه هم که دیگه هیچی.

اما ادم متعهد ومسئولیت پذیری هستم و اگه یکی باشه که بهم تکیه کنه از جون و دل مایه میذارم . من دوست دارم زودتر ازدواج کنم چون دلم میخواد جوانی کنم .اگه صبر کنم درسم تموم بشه، سربازیمم برم  اونوقت تقریبا 30 ساله میشم شاید دیگه اون شور واشتیاق قبلو نداشته باشم.حالا میخواستم از خانم های محترم بپرسم اگه یکی با شرایط من بیاد خواستگاریشون جوابشون چیه؟ ترجیح میدن با یه پسر 24 ساله ازدواج کنند یا 30 ساله؟؟

ببخشید طولانی شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)