سلام من ۲۳ ساله هستم به دلایلی هنوز دانشگاه نرفتم راستش برای پیدا کردن هدفم به کمک تون نیاز دارم چون نمی تونم تمرکزم رو بذارم روی یک هدف.

مورد اول امروز تصمیم گرفتم دوباره از اول درس بخونم کنکور بدم و چون رشته م تجربی بوده و کار توی کارخانجات و...علاقه دارم پیش خودم گفتم تغذیه بخونم امّا بعد از یک سری تحقیقات احساس کردم شاید بازار کار اون جوری نباشه که من انتظار دارم و الآن خیلی شک دارم نمی دونم می تونم از پس داروسازی بربیام یا نه چون به این رشته هم علاقه دارم میشه لطفاً برای این مورد منو راهنمایی کنید اگه رشته‌ای به جز پرستاری هم توی پیشنهادات تون دارید لطفاً برام بنویسید.

مورد دوم من طراحی چهره با مداد رنگی انجام میدم البته هنوز نمی دونم چطوری می تونم ازش درآمد کسب کنم به این هم فکر می کنم که دانشگاه کلاً نرم و تمرکزم رو روی طراحی بذارم.

از بین این دو مورد کدوم برای منِ ۲۳ ساله بهتره؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) زندگی شاد (۳ مطلب مشابه)