من یه دختر ۱۸ ساله ام می‌خواستم از شما خواهش کنم خودتون رو جای من بذارید چه راهی رو برای زندگی انتخاب می‌کنید؛

به فکر ازدواج می افتید؟ عشق زندگی تون رو پیدا می‌کنید و بهش تکیه می‌کنید و یه زن کدبانو و خانواده دار و به فکر همسر میشید.

برای درس و تحصیل تلاش می‌کنید؟ که در آینده مستقل باشید و مسئولیت و یه شغل خوب داشته باشید 

دین و خدا رو دنبال می‌کردید؟ یعنی تمرکزتون فقط رو خدا بود و نماز شب و ارتباط با الهی و اینها

پول در می یاوردید؟ که تو آینده پولدار بشید و خارج برید و خوش گذرونی و زندگی لاکچری داشته باشد

زیبایی و طراوت و عشوه گری رو الویت قرار می‌دادید؟ به فکر تناسب اندام و ورزش جدی و عمل زیبایی و این طور چیزها می شدید

دنبال علم و هنر می‌رفتید؟ از این خانم ها که اطلاعات عمومی زیادی دارن و چند تا زبان خارجی بلدن و موسیقی رو جدی دنبال می کنن می شدید

یا همین طور از زندگی لذّت می‌برید و روزاتون رو سپری می‌کنید؟ یا مهارتی رو یاد می گیرید؟ 

باز هم ا‌گه راه خاص دیگه ای مد نظر شماست ممنون می شم بگید

(فرض کنید کاملاً آزاد هستید و توانایی و استعداد و امکانات و زمان و چنین دارید یعنی بدون هیچگونه محدودیتی) 

همین طور هم می دونم این پست سلیقه ای هست و همه راه ها مورد احترام هست فقط می خوام مشورت کنم و نظر شما رو بدونم که تو دنیا امروزه از نظر شما چی مناسب ترین هست

خودم هم تو دو راهی قرار دارم خیلی برام ارزشمند هست نظرات تون 

مخصوصاً پسرها اگه این شرایط رو داشتید و خودتون دختر بودید چه کار می‌کردید 

و همین طور خانم هایی که سن شون از من بیشتره لطفا بگن اگه جای من بودن چه راهی رو انتخاب می کردن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)