سلام، من دختر ۲۰ ساله‌ای هستم که دغدغه‌ی این روزهای من یا بهتر بگم ۱ سال من اینه که چطور زندگیم با برنامه پیش ببرم و به کارهایی که خودم می خوام برسم. توی این یک سال انگار تو باتلاق گیر کردم، همه ش به برنامه هام پشت پا می زنم، خسته میشم، نا امید میشم. امّا به شدت دلم می خواد به اهداف و فکرها و خواسته‌هایی که می خوام برسم، خیلی از این خواسته‌ها از روی علاقه است و خیلی از خواسته‌های دیگه راهی برای رسیدن من به این علایق. مثلاً یکی از علایق شدیدم یادگیری چندین زبانه، که الآن دارم به عنوان زبان سوم بعد از مادری و انگلیسی زبان دیگه ای خود آموز می خونم و خیلی علایق دیگه.

تازگی حس می‌کنم که خیلی از هم سن و سال هام عقب هستم، دختر و پسر هم فرقی نداره، نه اینکه حسودی کنم فقط غبطه می خورم که اگه من ۲۰ سال پیش سهل انگارانه زندگی نکرده بودم الآن شرایط خوبی داشتم. مثلاً یک آقایی تو وبلاگ اخیراً مطلب گذاشتن که ۱۹ سال شونه و خونه و ماشین دارن و مدرک و سر کار میرن و درآمد دارن. من خیلی  تحسینش کردم و از اون ور به خودم نهیب زدم که تو ۱ سال بزرگ تری و چیز ویژه ای نداری. 

یا خیلی دوست دارم درباره سیاست و تاریخ... اطلاعات زیادی داشته باشم یک مدت مطالعه هم می‌کردم. البته یکی از دلایلش به خاطر اخبار منفی و ضد و نقیض و بازی رسانه‌ای که اطراف مون پره.

من هیچ ویژگی ویژه ای ندارم، و دلم می خواد با یک برنامه منسجم برای زندگیم به بهترین خودم تبدیل بشم.

دلم می خواد واقعاً تو چشم مامان بابام انسان تحسین برانگیزی به نظر برسم. و احترام داشته باشم. جدا از اون خودم حس بهتری داشته باشم.

ولی نمی دونم چطور خودم سازماندهی کنم. گاهی فکر اینکه از خیلی ها عقبم کل انرژیم میگره. 

نمی دونم حس می‌کنم ذهن بیش فعالی دارم. به فکر کردن به خواسته هام خیلی خوشحال و سرشار از انرژی میشم ولی وقتی ساعت‌ها توی سکوت تصمیم می‌گیرم که مطالعه کنم، احساس خستگی یا حس دور بودن اون خواسته خسته م می کنه.

دوستان فهیم و موفق زیادی تو این وبلاگ هستن خوشحال میشم که راهنماییم کنید و بگید که چطور یک برنامه منسجم داشته باشم، گاهی واقعاً از دست خودم گیج میشم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)