بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

من پشت کنکوری ام و قصد دارم حین تحصیل در دانشگاه کار کنم و از خودم درآمد داشته باشم. به خاطر همین می خوام مکانیک یاد بگیرم که احتمالاً برم آموزشگاه.

الآن می خوام برادری راهنماییم کنه آیا می تونم در حین اینکه در یک از رشته‌های مهندسی (مثلاً مکانیک یا عمران) درس می خونم، در کار مکانیک شاغل باشم؟!

آیا اصلاً شدنیه؟ 

فکر می‌کنم که تعمیرکار مکانیک بودن و تحصیل در رشته‌های مهندسی باعث بشه سرم شلوغ بشه و نتونم توی درس و دانشگاه موفق بشم.

مثلاً اگه بخوام تعمیرکار مکانیک بشم، به خاطر دانشجو بودن هر روز هفته نمی تونم برم تعمیرگاه و همچنین باید کارم به صورت پاره وقت باشه و حقوق زیادی بهم ندن.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)