سلام عرض می‌کنم خدمت دوستان عزیز و محترم

دوستان حقیقت سؤالی در رابطه با ازدواج داشتم، از آنجایی که دوست و آشنایی ندارم که در این مسئله با او میانگری کنم تصمیم به ارسال سوال در این سایت کردم و خوشحال می‌شوم اگر کمکی به بنده بکنید.

بنده موقعیت مالی، معنوی و فیزیکی خودرا اعلام می‌کنم و خوشحال می‌شوم اگر خواهران محترم نظر خود را ارسال کنند.

پسری هستم با ١٩ سال سن، در حال حاضر مدرک دیپلم دارم، خدمت سربازی را گذرانده ام، خانه و ماشین هم تامین است. قد ١٩٠ وزن ٧٨

به تازگی مغازه‌ای راه انداختم با درآمد خالص ماهانه ٢ دو تومن و در شرکت کارم می‌کنم با درآمد ٥ میلیون تومان که جمعاً ٧ میلیون تومن در ماه می شود (البته قابل ذکر است که این درآمد در سال جدید حداقل به ١٥ میلیون تومن خواهد رسید)، متأسفانه فرزند طلاق هستم، مذهبی هستم و ترجیح میدهم؛

همسری چادری داشته باشم.

خوشحال می‌شوم اگر اظهار نظر کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)