با عرض سلام و خسته نباشید کاربرای محترم.

بنده پسری 27 ساله هستم که هنوز مجردم. خانوادم برای ازدواج بهم اصرار میکنن ولی من بسیار به دخترا بدبین هستم . البته اینو همینجوری نمیگم من عینه مشاهده کردم. در طول دوران تحصیلی و هم سرکارم که تعداد خانما بیشتر از آقایون هستش.

به همین دلیل از دخترای غریبه که نمیشناسمشون و بهشون بدبینم، دست کشیدم و میخوام با دختر داییم ازدواج بکنم. مطمئنم پاکه پاکه چون خونوادش مواظبشن ولی مشکلم اینه که سنش کمه و 16سالشه.

من اونو میخوام چون دختر ساده ای هستش ولی نگران اختلاف سنیمون هستم.بنظرتون به مشکل بر میخوریم؟ من یا این دختر کم سن و سال بی تجربه رو میگیرم یا هیچوقت ازدواج نمیکنم چون فوق العاده غیرتی هستم و دوست ندارم همسرم اندام جنسی هیچ مردی غیر از من رو دیده باشه و یا حتی انگشتش رو لمس کرده باشه. خوشحال میشم با نظراتون راهنماییم بکنید.

مرتبط:

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)