سلام. خسته نباشید. من دختری با قد 165 و وزن47 و سایز سینه کمتر از 60. یعنی 60 یکم برام بزرگه.فقط یکم. اینجوری که میگن، انگار آقایون دختر پر میخوان.براشون مهمه که سینه و باسن زنشون بزرگ باشه. خی الان من خودمو چاق کنم؟

میشه بگید چکار کنم که چاق بشم؟ من غذا میخورم ولی چاق نمیشم خب.همه بهم میگن باربی واز اندامم تعریف میکنن ولی اینجور که معلومه پسرا نظرشون یه چیز دیگه اس و دختر پر میخوان. میترسم تو آینده اندامم مورد پسند شوهرم نباشه و از سرناچاری باهام ادامه بده.

یا اصلا برام خواستگار نیاد.من چکار کنم چاق بشم؟ آخه الان همه ی دخترا مثل منن و لاغرن، خب وقتی چاق نمیشیم گناه ما چیه. از عمل برای بزرگ کردن سینه هم خیلی میترسم. کاش یه شوهر گیرم بیاد که همینجوری که هستم منو بخواد. ما دخترا اینقدر واسه اندام پسر خواستگار، سخت نمیگیریم ولی پسرا سینه بزرگ میخوان، کمر باریک میخوان، باسن بزرگ میخوان، لبای قلویی میخوان، از طرفی میخوان ظریف باشه و چاااق نباشه!!!!!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)