سلام دوستان وقت تون بخیر

فرض کنید یک دونه عدد "صفر" به شما داده شده که با تمام صفر های جهان فرق داره. شما می تونید این صفر رو جلوی هر عددی قرار بدید( مثلا اگر جلوی عدد ۱، این صفر رو قرار بدیم، میشه ۱۰). این عدد هر عددی می تونه باشه. 

به فرض مثال؛ من الآن یه دونه گل رز توی گلدان دارم. روی کاغذ می نویسم ۱ و در ذهنم گل گلدونم رو تصور می کنم و صفر جادویی رو بهش اضافه می کنم. یه دفعه به گلدون نگاه می کنم می بینم ده عدد گل رز در گلدونم قرار داره.خلاصه که این صفر رو میشه به هر عددی که نمایانگر یک چیز یا یک مفهومه اضافه کرد.

حالا این صفر عجیب غریب در اختیار شما قرار گرفته و اجازه سه بار استفاده ازش رو دارید. چطور از این صفر استفاده می کنید؟ چرا؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)