سلام خدمت دوستان

خیلی دلم گرفته هیج کسی رو ندارم، این مشکلم رو باهاش در میون بذارم تا منو راهنمایی کنه، از دوستانی که تجربه دارن و خودشون درگیر این مشکل خانمان سوز بودن راهنمایی می خوام.

متأسفانه اعتیاد در جامعه خیلی زیاد شده و من این رو زمانی فهمیدم که خودم درگیر فردی معتاد شدم،.

بعد مدتی که از عقدمون گذشت اعتراف کرد و همون موقع گفت تصمیم داره ترک کنه و خسته شده من خیلی تعجب کردم چون اصلاً نه از ظاهرش قابل تشخیص بود نه از رفتارش، می گفت به خاطر تنهایی و سختی هایی که تو زندگیش کشیده و افسرده شده رو آورده به تریاک !!! 

نمی دونستم چه کار کنم اون چیز  مهمی رو از من پنهان کرده بود هم خودش هم خانواده ش خیلی ناراحت شدم واقعاً افسرده شدم که گولم زدن، بهم قول داد که ترک کنه رفت کلینیک ترک. 

منم گفتم بذار بهش فرصت بدم ببینم چی میشه، اون زمان موقتا بیکار بود، خانواده ش بهش پول نمی دادن خیلی درگیر بود وقتی پول دستش نبود خیلی کلافه می شد گاهی دوباره بر می گشت به تریاک امّا پشیمون می شد، انگار نمی تونست می خواست ولی نمی تونست!

متوجه شدم چند باری دست کچی کرده! هم از خانواده ش هم از خونه ما  و احتمالا از جاهای دیگه

این برام عمق فاجعه بود، نابود شدم دیگه نمی تونستم تحمل کنم، بهش گفتم امّا شدیدا کتمان می کرد اون طوری خودش رو به من و خانواده م معرفی کرده بود که به شدت از مال حرام وحشت داره اون فرد مذهبی بود.

امّا به خاطر مواد چنین کاری کرده بود!!!

دو سال  تمام از عمرم رو نفهمیدم چه جوری درگیر همین مساله شد باورم نمی شد این قدر صبر کرده بودم تا اینکه  بهش گفتم همه چی تموم، اصلاً نمی خوام ترک کنی دو سال از جوونیم رو تلف کردی.

گریه کرد و گفت این بار تصمیمم خیلی جدیه ولی من از اتفاقایی که افتاد و دست کجیش دیگه اعتماد ندارم  می ترسم قبح گناهش براش ریخته نمی دونم چه تصمیمی بگیرم با وجودی که الآن ترک کرده و میگه به خاطر من ترک کرده نمی دونم چه تصمیمی بگیرم  

من می خواستم کسانی که تجربه دارن کمکم کنن میگن فرد معتاد دست خودش نیست که کارهای خلاف بکنه مثل دزدی و همین طور دروغ ولی نمی دونم جقدر تحت تاثیر قرار میده که حتی فرد  معتقد و مذهبی این کار ها رو بکنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)