چرا من دختر رو می ذارید تو مجرایی که فقط باید عمل زیبایی انجام بدم تا پسندیده بشم؟ چرا هم و غم من باید یه ذره قوز و استخون روی  بینی م باشه، چرا پسرها دخترها رو سوق میدن به پوچ گرایی بعد خودشون از بی خاصیت بودن دخترها میگن و اینکه بی درک هستند. 

من از ۲۳ سالگی اینجا بودم اون زمان من واقعاً مایل بودم ازدواج کنم امّا به اطرافم که نگاه می کردم می دیدم اوضاع مالی خیلی بدی داریم تو یه روستایی بی امکانات بودیم، قیافه م هم‌ که معمولی بود، خب من هیچی نداشتم برای ازدواج.

به فکرم زد که تمام تلاشم رو بکنم از این منجلابی که توش بودم خارج شم، خیلی تلاش کردم طی این ۸ سال. خدا هم کمک کرد مهارت هام رو بالا بردم به واسطه اون درآمدم بیشتر شد محل زندگی مون رو تغییر دادم و کتاب زیاد خوندم درک مو بالاتر بردم  کدبانو شدم. 

قیافه م بهش می رسیدم امّا باز هم متوسط بود و‌ هیچ‌ عمل زیبایی دیگه انجام ندادم چون این انتظار رو داشتم به واسطه افزایش مهارتم و درآمد خوبم و حجب و حیام و محل ارتقاء یافته زندگیم بتونم ازدواج کنم. 

حالب اینجا بود که تمام کیس های پیشنهادی من به واسطه کارم و محل زندگیم و حجب و حیام پیش قدم میشدن امّا به خاطر قیافه معمولی هستم ردم می کردن. 

حالا سوال اینجاست آیا من برای ازدواج باید تیغ جراحی رو به جون بخرم تا فرد ایده آل یک پسر شم اون همه سختی هایی که کشیدم نباید هیچ‌ تاثیری برای من داشته باشه. 

چرا مردان ما این قدر آرمان گرا شدن چرا این قدر خط کش به دست جلو‌ میان؟


پیشنهاد:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)