با سلام خدمت خانواده برتری ها

عماد ۲۰ هستم از مازندران، راستش من پارسال کنکور دادم رتبه ۱۲۰۰۰ انسانی با رتبه م به زور داخل رشته دره پیت امّا روزانه قبول شدم.

حالا دوست ندارمش و می خواستم حقوق بخونم، امّا آدم کنکور نیستم و درس بخون براش نیستم  گفتن برو شهریه پردازها دخل مون چنان نیست که شهریه بدیم، چون وضع مالی نمی کشه واقعاً  ورشکست میشم.

الآن موندم همین رو ادامه بدم با اکره که نه بازار کاری داره جزء الویت های آخر هم بوده نه میشه با درس هاش کنار اومد حتی ترم دوم هم مشروط شدم.

دوستان یه راهکار عاقلانه بدید تو رو خدا مثل بقیه نیاید بگید برو فنی حرفه ای و فلان و بیسار  من درونگرام شدید نمی تونم بین جمع باشم، واقعاً گیج شدم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انصراف از دانشگاه (۵ مطلب مشابه)