سلام به همه 

یکی از مهمترین دغدغه های من سربازیه که اینجا می خوام مطرح کنم، من متولد ۷۳ هستم، دیپلم گرفتم و سال ۹۲ وارد دانشگاه شدم همزمان با دانشگاه سر کار می رفتم و شاگرد بودم.

از اون طرف مستقل شدم و مغازه باز کردم و کارم یه جورایی گرفته بود و مشتری های خودم رو داشتم، متأسفانه درس ها را نتونستم تو موعد مقرر پاس کنم و سنوات تحصیلی ام تموم شد این قدر درگیر کار بودم که به سربازی فکر نمی کردم و اشتباه هم این بود که باید قبل از مغازه زدن خدمت رو هم تموم می کردم .

الآن تو این سن می خوام ازدواج کنم امّا یکی از شروط پدر دختر خانم ها اینه که طرف سربازی رفته باشه و این خیلی این روزها داره منو اذیت می کنه حالا لطفاً منو راهنمایی کنید من الآن بین زمین و هوا موندم که چه کار کنم الآن تو این سن (۲۷ سالگی ) برم سربازی؟ می تونم تحمل کنم؟

چون اختلاف سنیم با سایر سربازها خیلی زیاد شده، جدا از اینها من اگه برم سربازی و برگردم دوباره باید از صفر شروع کنم، الآن از نظر درآمدی و کاری ۷-۸ ت دارم ماهیانه، دو سال بخوام ول کنم برم واقعاً برام از نظر سغلی سخت میشه چه کار کنم؟

لطفاً راهنماییم کنید 


تنها مشکلی هم که الآن دارم به خاطر نداشتن پایان خدمت 


 پاسپورت برای خروج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)