سلام

سلام.خواهشاً اگه کسی اطلاع داره بگه. چند شبه از فکر و خیال تا ۶ صبح خوابم نمی بره. من سه بار آزمون شرکت کردم. 

از این سه بار یک بار نفر اول سبز شدم و دفعات دیگه چون کرونا گرفتم و به دلایل دیگه نتونستم بخونم و با اختلاف کم اصلاً سبز نشدم. اون بار که نفر اول شدم چون چشم هام ضعیفه ردم کردند چشم هام از ۲۰ فقط ۱۱ تا دید داره. و نفر دوم با اختلاف ۹ نمره قبول شد.

خیلی افسرده شدم حتی فکرخودکشی به سرم می زد. من معدل الفم و الآن ۴ ساله بیکارم. یه بار پرسیدم گفتن تو سهمیه معلولین شرکت کن تحقیق کردم دیدم شرایط دریافت کارت معلولیت ندارم بین این دو موندم.

تازه ۳روز میشه خودم رو قانع کردم با معدل الف برم برای منشی گری که یک دیپلمه هم می تونه تا حداقل پول اینترنتم رو در بیارم. امّا آگهی که آزمون استخدامی به زودی می خواد دفترچه اش بیاد  رو دیدم الآن سردرگم موندم باز هم بیکار بمونم و وقتی دفترچه اومد بخونم یا همین منشی رو برم و بی خیال معلمی بشم. 

من دیوانه وار عاشق معلمی هستم. هر دختری بچگی خاله بازی می کنه من همه ش معلّم بازی می کردم‌. با اینکه نزدیک ۸ سال از کنکورم گذشته هر وقت اسم کنکوری ها میاد که فرهنگیان قبول شدن شب ها گریه می کنم و افسرده تا یک ماه. من خیلی به شغل و درآمد نیاز دارم. همه تحقیرم می کنن که چطور تو که شاگرد اول بودی تو مدرسه و رتبه آزمون های سنجش الآن به این وضع مشقت بار افتادی که پول نداری یه لباس معمولی بخری...

می ترسم تو این سر و صدای خونه و با وجود کارهای خونه و از همه بدتر استرس تموم کردن درس ها بشینم بخونم آخرش سبز بشم دوباره برای چشم هام ردم کنند؟ تو رو خدا راهنماییم کنید من شرکت کنم یا نه. از مرکز استانم دوریم نمی تونم برم از دکتر درمانگاه فرهنگیان تو مشهد بپرسم.

کسی هست از مشهدی ها که بره برام از درمانگاه فرهنگیان شماره یک مشهد بپرسه؟! از خود رئیس درمانگاه. چون رئیس درمانگاه تصمیم اصلی رو میگیره.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آزمون های استخدامی (۱۰ مطلب مشابه)