سلام به همه 

دختری  22 ساله هستم ولی تا الان برام به صورت جدی خواستگار نیومده و این موضوع ناراحتم کرده. البته این هم بگم که فعلا اصلا قصد ازدواج ندارم اما دوست ندارم تو فامیل بگن برای این خواستگار نمیاد. با عرض شرمندگی باید بگم با این که دانشجوی این مملکتم اما بازم به این حرف های خاله زنکی  اهمیت میدم. از خصوصیاتم که ممکنه در این موضوع دخیل باشه می تونم بگم که : تپلم )دروغ چرا چاقم دیگه!( و این که خیلی با ناز حرف میزنم که البته از قصد نیست.  اخلاقمم خوبه اما لوسم طوری که احساس می کنم شاید از دید بقیه هنوز بچم ، از نظر اجتماعی بودن هم خوبم . شاید یه جورایی خودم جواب خودمو دادم اما دوست دارم نظر بقیه رو بدونم.مامانم هر وقت یه که حرفی راجع به آینده میزنم میگه" حالا بزا اول یکی بیاد خواستگاریت بعد ، هنوز که هیچکس نیومده! " و این حرف اون منو ناراحت میکنه . من اکثر پست ها تونو خوندم و برای خوشبختیه همتون دعا میکنم.

ما که فعلا تو خط عشق و عاشقی نیستیم، اما خدا کنه شما ها به مراد دلتون برسین . نمی دونم شاید هنوز نوبت من نشده . توکل به خدا ، هر چی خودش بخواد!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)