سلام

من علاقه مند به دختری شدم یک سال و نیم و چند بار خواستم بهش بگم، علت علاقه من شخصیت مستقلش بود و غرورش، شخصیت مستقل به این معنی نیست که کار می کنه و ماشین داره و غیره. منظور رفتار های اونه، مثلاً دوستاش بهش مراجعه می کنن برای کارهاشون یا شکل راه رفتنش نوعی جسارت رو تو ذهن تداعی می کنه، از طرفی مغروره. نه مغروری که بخواد ادا در بیاره تا جلب توجه کنه. ساده لباس می پوشه و مرتب، چادری نیست ولی چندان باز هم لباس نمی پوشه، با پسرها اصلاً حرف نمی زنه و حتی در برخورد رو در رو باهاشون اخم کوچکی می کنه و سرش رو بالا نمیاره، چند بار با من چشم تو چشم شد. 

در مورد خودم که گفتم شخصیت خوب، منظورم ویژگی هایی بود که مرتبط به تعهد و هدف مندی هست، مثلاً منم دوست دختر نداشتم ولی با خانم‌ها حرف می زنم و بد اخلاق نیستم. یا رفیق بازی افراطی ندارم با دوستانم فوتبال و استخر میرم امّا مثلاً سفر شمال خوشم نمیاد برم، و اهل دخانیات نیستم. از نوجوانی کار کردم و کارم مرتبط با نرم افزاره.

همیشه سعی می‌کنم مودبانه رفتار کنم یا حرف بزنم. گوشت تلخ نیستم ولی یه کم مقرراتی یا اتو کشیده هستم امّا بعد یه مدت همه به بُعد مهربان و شوخ من پِی می برن، وگرنه منم ویژگی های منفی دارم مثلاً کم صبری در برخی مواقع.

از نظر شرایط ازدواج من دو شغل دارم، یه جا نیمه وقت کار دفتری می‌کنم و کار دیگه ام نرم افزاره. درآمد مجموع من ۶ تومن هست و یه ماشین دارم. چیز دیگه ندارم. تو فکر راه اندازی شغل سوم برای درآمد منفعل هستم و به نظرم خرید خونه با این قیمت‌ها فعلاً توجیهی نداره. ۲۵ سالم هست، خوشبختانه بعد مدرسه سربازی مو رفتم و از این خدمت اجباری راحت شدم. 

اوایل سال دوم فوق لیسانسم و ایشون سال آخر لیسانس. همون دانشگاه خودم قبول شدم ولی شاید اون دوباره قبول نشه!. پس باید زودتر بهش بگم. بله تو دانشگاه پیداش کردم

ممنونم از شما


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

p style="text-align: justify;">موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)