سلام دوستان

من حدود یک سال میشه که لپ تابم اگه اسلیپ باشه از حدود ۹ ۱۰ شب روشن میشه و تا صبح معلومه کار می کنه البته صفحه خاموشه و فقط از کار کردن کول پد و چراغ پاور میشه فهمید روشنه. برای همین هایبرنیت رو فعال کردم.

من به خاطر کارم روزانه مجبورم ۱۰ ساعت حدوداً با لپ تاپ کار کنم و اگه تا صبح روشن باشه، داغون میشه. اگه کسی از دوستان تجربه‌ی روبرو شدن با این مشکل رو داشته یا توی این جور کارها وارده لطفاً راهنمایی کنه ببینم چی کار کنم؟

این هم بگم که اِسِت چون غیر فعال می‌شد از آنتی ویروس خود ویندوز ۱۰ (البته فیک) و اویرا (لایسنس نشده) استفاده می‌کنم و حجم لپ تاپ و هاردم حدوداً میشه گفت کامل پره. تا جایی که مجبور شدم اطلاعات نسبتاً ضروریم رو پاک کنم 

به نظر شما ویروسی شده؟ هک شده؟ بدافزار روش افتاده؟ یا مثلاً ی سازمان داره از لپ تاپ من (و خیلی های دیگر) برای پردازش اطلاعات سنگین خودش استفاده می کنه؟ 

راه کار شما چیه؟ ممنون که وقت گذاشتید

در پناه حق


پیشنهاد:

برای خرید لپ تاپ چه نکات و امکاناتی رو در نظر بگیرم؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)