سلام

من سال ۱۴۰۰ کنکور تجربی قصد دارم که برای دومین بار شرکت کنم مشکلی که دارم اینه که به هیچ وجه بلد نیستم زمانم رو سر جلسه مدیریت کنم متأسفانه سرجلسه کنکور ۹۹ هم چون وقت کم آوردم نتونستم شیمی هارو جواب بدم و همه چی خراب شد با وجود اینکه درصد بقیه درس هام راضی کننده بود، شرایط مالی هم اون طور نیست که بتونم آزمون شرکت کنم چون اکثرشون هزینه شون دو میلیونه و من روم نمی شه از بابام این همه پول بگیرم که بتونم تمرین کنم، فقط چند تا آزمون از سایت‌های مختلف دانلود می‌کنم و داخل خونه از خودم آزمون می‌گیرم و وقت کم میارم. اگه وضعیت این طور باشه، مثل کنکور ۹۹ تمام زحماتم هدر میره واقعاً نمی دونم رتبه‌های خوب چطور زمان شون رو اون قدر خوب مدیریت می کنن و می تونن اون همه سوال رو در مدت کم بدون غلط جواب بدن با درصدهای بالا، ممنون میشم چندتا روش بهم یاد بدید برای مدیریت وقتم.


پیشنهاد:

ترک جلسه کنکور در چه شرایطی امکان پذیر است؟

بدبختانه روز کنکور پریودم

مشکل تکرر ادرار در جلسه کنکور


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)